torsdag 6 december 2012


Detta är min leckablock ritning. Jag gjorde först en ritning och sen gjorde jag en skiss tillslut gjorde jag en prototyp av sockerbitar. Min byggnad blev vald att bygga.

1. Allt fungerade bra först gjorde jag en låda sen när jag mätte den så gick det inte att få i hop så jag hade gjort en annan också som jag mätte ut och gjorde den blev bra och vald att bygga.

2. Jag skulle vilja att det skulle ha blivit lite rakare där vi byggde

3. Jag förminska den lite när jag gjorde den av socker för den fick inte plats annars.

4. Inga för vi gjorde det och det blev inga problem.

5. Behövs inte

6. Vet ej typ lera och sten

7. Att det håller bra och klara alla väder.

8. Att om man tappar de så går de lätt sönder.

9. Därför de är smidiga att bygga med lätta att använda och lätta att dela.

10. För att de ska se snyggare ut och att det ska hålla bättre.

11. De är bra för de är sten och lera som man tar från naturen och gör de av så det är inte miljöfarligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar