torsdag 16 oktober 2014

Svenska Otrogen


Hejsan Gustav
Jag har en grej som jag måste berätta för dig. För ungefär 4 veckor sedan var jag ute och gick för att köpa hem skinka och ost till frukosten. Då träffade jag Richardt han hjälpte mig hem därför jag hade trillat precis efter jag kommit ut ur butiken, han kom fram och hjälpte mig och lät mig låna hans päls. Han hjälpte då mig hem och in genom dörren, jag frågade då honom om han ville ha kaffe då han ändå ville prata med dig. Han satte sig ner i vardagsrummet medan jag gick upp på rummet och bytande om. Jag hörde massa ljud nere ifrån vårt kök och drog på mig min tröja och shorts och sprang ner och då stog han där och kokade kaffe till oss. Vi satt länge och pratade om allt möjlig som om ditt jobb vår relation och om din och min hälsa. Han satt och lyssnade även fast jag babblade på om något helt onödigt, vilken lyssnare han var…. Men sedan när han skulle gå så råkade jag spilla ut mitt kaffe över han. Eftersom jag är en snäll kvinna och skämdes ganska mycket sa jag att jag kunde tvätta den, och så klart gick han med på det. Tiden gick och allt blev mer konstigt och mysigt på något sätt. Sedan frågade jag om han ville ha lite vin, vi drack vin i säkert minst en timme och jag mins inte jätte mycket mer än att jag frågade honom mycket om privata saker och sedan när jag vaknade så låg båda nakna i våran säng. Sedan har det bara fortsatt. Jag förstår att du är arg och ledsen på både mig och Richardt men hoppas du kan förlåta oss. 

Hälsningar Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar